wtorek, 13 czerwca 2017

Pracownia krawiecka

Aranżacja pracowni krawieckiej.

Moje nowe miejsce pracy, długo wyczekiwana pracownia, gdzie mam dużo przestrzeni, swobody i światła. Brakuje trochę mebli, jednak co najważniejsze jest, resztę uzupełni się w trakcie. Doszły nowe maszyny, programy do obrabiania haftu, to wszystko ułatwi mi pracę, pozwoli rozszerzyć zakres wykonywanych projektów. Jedna część budynku pozostała zakładem stolarskim, druga natomiast, to pracownia krawiecka, stąd widoczne rury hydrauliczne i narzucony styl trochę industrialny.
Zobaczcie przemianę, jak powstała moja pracownia.

Il mio nuovo posto di lavoro, dove ho un sacco di spazio, luce e la liberta . Ragiunto nuove macchine, programmi di ricamo. Tutto questo mi permette di ampliare la gamma di progetti eseguiti. Una parte dell`edifficio e rimasta falegnameria, mentre il seconda e un sarto. Quindi le tubazioni visibili dai dispositivi di riscaldamento precedentamente svolte e imposto qualche tipo di stile industriale.


Aranżacja pracowni krawieckiej. Stylowa pracownia krawiecka.















Pozdrawiam
PODPIS
 MARGI STUDIO

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz