sobota, 1 lipca 2017

Stylowy fartuszek kuchenny

W tym tygodniu zajmowałam się szyciem fartuszków kuchennych. Chociaż sama rzadko gotuję lubię, jak ładnie wygląda się przy gotowaniu. Zrobiłam kolorowe aplikacje, zostawiając miejsce na dowolny haft czy dedykacje. Każdy fartuszek jest inny, są pojedyncze wzory, których nie wykonuję masowo. Najwięcej czasu pochłania wykończenie i przyszywanie dodatków, najczęściej ręcznie robionych.
W pracowni niedługo urlopowo. Relacji z podróży wakacyjnych spodziewajcie się w następnych postach.


Fartuszek z falbanką, duże kwiaty, pojedyncze wzory.

Fartuszek retro w odcieniach beżu i niebieskiego z dodatkiem koronki.

Fartuszek duże malowane kwiaty z dodatkiem czerwonej lamówki.

Krótki damski fartuszek kuchenny, fantazyjnie szyty.

Biały krótki fartuszek, aplikacje kwiaty.

Fartuszek damski z przodu z haftem, aplikacje i duża kieszonka.

Fartuszek z aplikacjami, kwiaty ręcznie szyte.

Elegancki fartuszek kuchenny, fantazyjny krój.


Pozdrawiam
    PODPIS
     MARGI  STUDIO

2 komentarze:

  1. Ciekawy wpis i piękne, kobiece fartuszki, bardzo mi się one podobają. :) Jestem kucharką, tak więc posiadam w swojej kolekcji różne fartuchy kuchenne. Ostatnio dostałam w prezencie świetny fartuszek z zabawnym nadrukiem przedstawiającym kuszącą, kobiecą sylwetkę. Fartuch ten najbardziej podoba się mojemu partnerowi, który zawsze zwraca na niego uwagę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję serdecznie :)
    Fartuszek jest raczej niezbędny w każdym domy. Planuję kolejne wzory.
    Pozdrawiam :)

    Małgorzata
    Margi STUDIO

    OdpowiedzUsuń